آثار و نتایج اقدامات ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار بصورت تدریجی آشکار می شود

به گزارش اداره روابط عمومی فرمانداری ویژه ری، رزمایش جهادی خدمت شامل برگزاری میز خدمت دستگاه های خدمات رسان در حوزه های مختلف به همت ستاد توانمند سازی و تحول اجتماع محور محلات کمتر برخوردار کشور و به مدت ۲ روز در مصلی امام علی علیه السلام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام شهرری برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این رزمایش وزیر کشور با اشاره به اجرای طرح ۲۰۲۰‌ در سطح محلات کمتر برخوردار کشور گفت: ستاد توانمندسازی تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای رفع محرومیت ها و ایجاد فضای رشد و توسعه محلات کمتر برخوردار در شهرهای مختلف انجام داده و با پیگیری برنامه های مختلف سعی در ایجاد تحول اجتماعی در این محلات و حمایت از ساکنین آن نموده است.

وحیدی ادامه داد: طرح بزرگ ۲۰۲۰ که توسط این ستاد درحال اجرا می باشد شامل ارائه خدمات اجتماعی و توانمندسازی در سطح ۲۰۲۰ محله کمتر توسعه یافته و نسبتاً محروم در کشور می باشد که تا به امروز بازخوردهای بسیار خوبی از اجرای آن دریافت شده است.

وی افزود: شهرستان ری تنها شهرستان در کشور می باشد که تمامی محلات آن تحت پوشش اقدامات ستاد توانمندسازی می باشد و بصورت متناوب برنامه های مختلفی از سوی ستاد در این شهرستان اجرا گردیده که از جمله آنها برگزاری رزمایش جهادی خدمت طی امروز و روز گذشته در محل آستان حضرت سیدالکریم علیه السلام می باشد.

وزیر کشور با اشاره به آثار و نتایج اقدامات ستادهای توانمندسازی در سطح کشور گفت: آثار و نتایج اقدامات ستاد بصورت تدریجی درحال آشکار شدن می باشد و تکمیل طرح ها همانند تمامی برنامه های اجتماعی بصورت بلندمدت و نیازمند گذشت زمان خواهد بود.

وحیدی در پایان اشاره کرد: اساس فعالیت ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار می باشد و تلاش شده است با بهره گیری از امکانات و توان تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی و خدمات رسان اکثر نیازهای ساکنین این محلات در حوزه های مختلف مانند بهداشت و درمان، اشتغال و کارآفرینی، آموزش و پرورش، بهزیستی و نهادهای اجتماعی، فرهنگی هنری و سایر حوزه ها بصورت کاملا رایگان برطرف و به پویایی و رشد محلات و شهروندان آنها کمک شود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.