آغاز طرح عدالت آموزشی المپیاد

گرینولی در راستای بسط و تعمیم عدالت آموزشی المپیاد که از اهداف اصلی راه‌اندازی این گروه آموزشی بوده و با همکاری ستاد توانمندسازی و تحول اجتماع‌محور محلات کمتربرخوردار کشور ضمن شناسایی و آماده‌سازی نخبگان مستعد آموزش المپیادهای علمی با اولویت آماده‌سازی مرحله اول المپیادهای ریاضی و کامپیوتر، نسبت به انتشار رایگان دوره‌های آموزشی مذکور برای دانش‌آموزان معرفی شده در طرح مذکور اقدام کرده است. دانش‌آموزان علاقمند برای استفاده از طرح مذکور می‌توانند با اعلام کد ملی، شماره تماس، مدرسه محل تحصیل و آدرس محل سکونت خود به مسئولین محلات یا دبیر ستاد توانمندسازی شهرستان محل سکونت یا ارتباط با دبیرخانه المپیاد ستاد توانمندسازی نسبت به بهره‌مندی از این طرح حمایتی اقدام نمایند.

دبیرخانه المپیادهای دانش‌آموزی ستاد توانمندسازی: ۰۲۱-۸۸۷۴۰۵۷۸

ضمناً مسئولین مدارس و سایر مراکز حمایتی از جمله مدیران ادارت کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، هلال احمر، گروه‌های جهادی و شهرداری‌های می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، آشنایی با المپیادها و روش ثبت نام و شناسایی دانش‌آموزان از طریق دبیرخانه المپیادهای دانش‌آموزی ستاد اقدام نمایند.

قابل توجه آنکه محتوای دوره‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده تا دانش‌آموزانی که تسلط قابل قبولی بر آموزش بسته‌های المپیاد ریاضی و کامپیوتر داشته باشند به راحتی امکان پذیرش در آزمون مرحله اول این المپیادهای کشوری را داشته باشند. 

در ضمن آرشیو سؤالات المپیادها جهت جمع‌بندی و تمرین بیشتر به علاوه تحلیل آزمون‌های ادوار خیر المپیادهای کشوری با هدف افزایش تسلط مخاطبین دوره‌ها و افزایش راندمان قبولی دانش‌آموزان اضافه شده است.

با کلیک بر روی آیکون‌های این دوره‌ها در پایین همین صفحه میتوانید اطلاعات کامل محتوای دوره‌ها را دریافت کنید.

کسب اطلاعات بیشتر از [اینجا]

در دوره آموزشی مرحله اول المپیاد ریاضی گرینولی تمامی مباحث و مطالب مورد نیاز برای شرکت و قبولی در این آزمون تدریس شده این دوره به همراه آرشیوی از سوالات جدید و ترجمه شده توسط گرینولی به شما داده میشود.پارت اصلی و اثربخش ترین بخش این دوره حل و تحلیل آزمون های مرحله اول برگزار شده در سال های اخیر است که اساتید تمامی این سوالات را حل و تحلیل میکنند و شما در این قسمت با نحوه آزمون دادن و سوالات این آزمون به طور کامل آشنا میشوید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مرحله اول ریاضی روی این دوره آموزشی کلیک کنید بخش توضیحات و ویدیوی تریلر این دوره آموزشی را ببینید.

در دوره آموزشی مرحله اول المپیاد کامپیوتر گرینولی تمامی مباحث و مطالب مورد نیاز برای شرکت و قبولی در این آزمون تدریس شده این دوره به همراه آرشیوی از سوالات جدید و ترجمه شده توسط گرینولی به شما داده میشود.پارت اصلی و اثربخش ترین بخش این دوره حل و تحلیل آزمون های مرحله اول برگزار شده در سال های اخیر است که اساتید تمامی این سوالات را حل و تحلیل میکنند و شما در این قسمت با نحوه آزمون دادن و سوالات این آزمون به طور کامل آشنا میشوید.

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با مرحله اول کامپیوتر روی این دوره آموزشی کلیک کنید بخش توضیحات و ویدیوی تریلر این دوره آموزشی را ببینید.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.