شرکت نماینده ماخ در المپیاد جهانی IAO 2011 قزاقستان

کمیته اجرایی المپیاد جهانی نجوم موسوم به IAO با ارسال دعوتنامه‌ای برای مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی ادب و دانش ماخ از ایشان برای حضور در المپیاد نجوم ۲۰۱۱ که در کشور قزاقستان برگزار می‌شد دعوت به عمل آورده بود. آقای میخائیل گاوریلو مدیر اجرایی این المپیاد ضمن دعوت از آقای کامبیز خالقی ایشان را به جمع کمیته علمی و مصححین المپیاد در این دوره نیز اضافه کرد. آقای کامبیز خالقی که به نمایندگی از هولدینگ ماخ و کشور ایران در این مسابقات شرکت کرده بود، ضمن حضور در هیئت ژوری و بررسی فرآیند اجرایی این مسابقات، آمادگی ایران برای اعزام تیم غیررسمی کشور به این مسابقات را اعلام کرد. در جریان این دوره از مسابقات یکی از سوالات با سرفصل نجوم کروی توسط جناب آقای کامبیز خالقی مورد پذیرش کمیته علمی المپیاد قرار گرفته و به جمع سوالات اصلی آزمون راه پیدا کرد.

https://player.arvancloud.com/index.html?config=https://learnoline.arvanvod.com/1ERXrdZoK9/aq4BgZ1Zz3/origin_config.json

موسسه ماخ در حال برنامه‌ریزی است تا در صورت امکان و با موافقت مسئولین و همچنین در صورت تأمین اعتبار لازم برای اعزام تیم دانش‌آموزی به این مسابقات، نسبت به استمرار شرکت و اعزام تیم دانش آموزی در سال‌های آتی به این مسابقات اقدام کند.
گفتنی است موسسه فرهنگی آموزشی ادب و دانش ماخ نماینده برگزاری و اعزام تیم غیر رسمی این مسابقات در ایران نیز تعیین شده است.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.